Rizuwan86 eVolution !

ni citer pasal ape yg aku tau je laa

Kaspersky Keys

Ape korang gune untuk protek pc korang??

macam aku ni guna Kaspersky Internet Security 7.0.0.125

haa.. tapi tu la masalah dia.. susah sangat nak dapat keys kan??

keyss atau dikenali juga sebagai license dia..

semenjak2 ari tu.. aku carik gune google.. dan juga guna isohunt...

susah.. x dapat2.. akhirnya jumpa la satu website ni..

yang key dia ni diupdate setiap hari... nak tau ape website dia??

ni diaa http://www.kavkiskey.com/

download laa yang paling latest.. tapi aku sarankan gune KIS yang macam version aku gune ni... takut yang version2 baru ni ade je masalah dia.. function je sama... point kat blakang je laen.. ok ekk.. tu laa dia website nya... masuk sana untuk dapatkan keys yang paling latest..

lepas ni tak payah risau dah nak update kaspersky kalau takut keys tu kene blaclisted.. masuk je website tu untuk dapatkan keys baru.. wokeyy.. chaloww..